Innovaties in bedrijfssoftware op FESPA 2023: Dataline toont krachtige workflows en samenwerkingsverbanden in MultiPress MIS/ERP

12 april 2023

MultiPress-bedrijfssoftware automatiseert de printproductieindustrie: Dataline is enthousiast om zijn nieuwste MIS/ERP-technologieën te presenteren op FESPA 2023. Met hoogwaardige tools voor calculatie, e-business, logistiek, planning, orderbeheer en CO2-calculatie bevestigt de software zijn toonaangevende rol als het MIS/ERP-platform bij uitstek voor sign- en grootformaat printbedrijven. De geavanceerde integratie met de hard- en software van industriepartners zoals Canon, Zund, HP, Agfa, Caldera, Enfocus, VINK en vele anderen, tilt de automatisering van MultiPress naar een hoger niveau!

MultiPress op FESPA München 2023

Dataline zal zijn innovatieve MultiPress-software presenteren op FESPA 2023. Het evenement wordt gehouden in München van 23 tot 26 mei en belooft een spannend platform te worden voor de ontdekking van innovaties en om te netwerken.

Bezoekers van FESPA 2023 kunnen met eigen ogen zien hoe MultiPress MIS/ERP hen kan helpen hun workflow te optimaliseren, hun productiviteit te verhogen en hun bedrijfsvoering te stroomlijnen en hun rendement te verhogen. Het Dataline team, ondersteund door zijn Europese Channel Partners, zal aanwezig zijn om de mogelijkheden van de software te demonstreren en eventuele vragen te beantwoorden.

Wat hebben we voor jou in petto?

Dataline heeft onlangs softwareversie 5.4 van MultiPress uitgebracht. En we hebben er veel over te vertellen!

1. Prijsberekening en offertes: MultiPress stelt printbedrijven in staat om eenvoudig prijzen te berekenen. Het systeem maakt gebruik van geavanceerde algoritmen om de exacte prijs te bepalen op basis van de opdrachtspecificaties, materialen, arbeid en andere kostenfactoren. De integratie met slimme prepressfuncties maakt de berekening en voorbereiding van ingewikkelde signtoepassingen zoals vlaggen of banners eenvoudig en foutloos. MultiPress uitgebreide berekeningsmogelijkheden maken dat je business scherp geprijsd is en winstgevend kan blijven.
  2. E-Business Connectiviteit & Functies: MultiPress integreert naadloos met e-commerce platforms, waardoor klanten online kunnen bestellen en opdrachten kunnen indienen. Het systeem maakt ook klantencommunicatie en betalingsverwerking mogelijk. Deze connectiviteit bespaart tijd, vermindert fouten en verbetert de klanttevredenheid.
  3. Transport en logistiek beheer in MultiPress: MultiPress is in staat om de exacte kosten van transport te berekenen, niet alleen in de orderfase maar ook al bij het calculeren van offertes.
  4. Dashboards en rapporten maken bedrijfsgegevens beheersbaar: MultiPress biedt krachtige dashboards en rapporten die je inzicht geven in je bedrijfsvoering, prestaties en winstgevendheid. Het systeem biedt aanpasbare dashboards en rapporten, waarmee je snel verbeterpunten kunt identificeren en weloverwogen beslissingen kunt nemen.
  5. Bereken de CO2-uitstoot van elke printopdracht: MultiPress berekent de CO2 footprint van elke printopdracht die je produceert, zodat je de impact op het milieu kunt volgen en verminderen. Het systeem gebruikt geavanceerde algoritmen om de CO2 footprint van het productieproces te berekenen, inclusief materialen, energie en transport.

Gecertificeerde partners voor verbeterde automatisering

De wereld van de grootformaatproductie ontwikkelt zich razendsnel door automatisering en integratie van software en hardware van derden. De MultiPress ERP/MIS software is direct gekoppeld aan veel populaire software- en hardwareleveranciers in de grafische industrie. Dankzij dit groeiende netwerk van MultiPress Certified Technology partners kunnen MultiPress-gebruikers profiteren van een groot aantal gestandaardiseerde verbindingen met software en hardware van derden en de time-to-market stroomlijnen en versnellen.

Deze verbindingen omvatten:

• Prepress, workflows, RIPS en drukpersen: Agfa, HP, Caldera, Enfocus, SwissQPrint, Zund, Canon, Mimaki, Roland, ....
  • e-Business platforms en software: Aleyant Pressero, Woo Commerce, Magento, XMPIE.
  • Software voor boekhouding en financiën
  • Substraatcatalogi: VINK, Antalis, Igepa, ....
  • Software voor opslag, verzending en logistiek: Unifaun, nShift, Bumbal, ....

Door de krachten te bundelen met gecertificeerde partnes kan Dataline krachtigere oplossingen en integraties aanbieden aan sign- en grootformaatbedrijven, die zullen profiteren van de verschillende automatiseringsmogelijkheden die door deze samenwerkingen mogelijk worden gemaakt.

Bezoek ons op FESPA 2023 (Hal A1, stand E41)

Bij Dataline zien we het post-Covid tijdperk als een kans. Zoals CEO Dirk Deroo zegt: "Uitdagende tijden maken het belangrijker dan ooit om te investeren in robuuste bedrijfsmanagementsystemen met innovatieve functies die de sign- en grootformaatbedrijven van nu nodig hebben."

Mis deze kans niet op FESPA 2023, zie met eigen ogen hoe MultiPress MIS/ERP van Dataline Solutions jouw bedrijf kan transformeren. Of je nu een groeiend bedrijf bent dat structuur en lean operations nodig heeft, of een bestaande klant die zijn configuraties wil verbeteren met nieuwe functies en add-on functionaliteit, MultiPress heeft een oplossing voor jou.

We verwelkomen bezoekers in Hal A1 stand E41 om nieuwe mogelijkheden in de sign- en printindustrie te ontdekken met MultiPress MIS/ERP. Wacht niet, handel nu en blijf de concurrentie voor!

Download het persbericht (PDF)

Download beeld (zip)