Kristof Vanden Bussche versterkt het Beneluxteam van Dataline!

29 november 2023

PR-New Employee-KristofVandenBussche-Header

Brugge - December 2023.

Dataline blijft zich - naast de forse uitbreidingen op de Europese markt - ook op de Benelux-markt inzetten om kwaliteit en ervaring in huis te halen.  Met veel enthousiasme verwelkomen we dan ook Kristof Vanden Bussche als nieuwste aanwinst in het Dataline-Benelux team. Kristof Vanden Bussche neemt de rol op zich van Business Development Manager, waarbij hij het team van Manu Dierickx - Visschers en Robert Hartman versterkt.

Kristof Vanden Bussche brengt een schat aan ervaring en expertise mee. Met een indrukwekkende achtergrond als Sales Manager bij Igepa Belux en daarvoor als Key Account Manager bij Kodak Benelux, beschikt Kristof over diepgaande kennis van workflows en software voor grafische productiebedrijven. Zijn uitgebreid netwerk in België, Nederland en Luxemburg maakt hem de ideale persoon om de groei van MultiPress in de Benelux verder te stimuleren.

In zijn vorige posities toonde Kristof zijn superieur vermogen om groeistrategieën te ontwikkelen, duurzame relaties op te bouwen met alle klanten en nieuwe opportuniteiten te onderzoeken. Deze vaardigheden, gecombineerd met zijn uitgebreide kennis van grafische productie-workflows, maken hem een waardevolle aanwinst voor het Dataline Business Development-team.

Dirk Deroo, de CEO van Dataline, voegt toe: "De uitgebreide expertise van Kristof in de grafische industrie en zijn bewezen trackrecord in business development zullen aanzienlijk bijdragen aan de continue groei van Dataline én aan de ondersteuning van onze klanten. We zijn erg blij om dit talent te mogen verwelkomen in ons team.”

Kristof zal nauw samenwerken met het team in België en Nederland en richt zich op het begrijpen van de behoeften van gebruikers van het MultiPress-systeem. In zijn rol evalueert hij de huidige processen bij grafische productiebedrijven en toekomstige investeringen met focus op rendabiliteit en efficiëntie.

Download het beeld