MultiPress is nu beschikbaar in Polen. Dataline benoemt Integart als nieuwe Channel Partner.

12 Februari 2020

MultiPress is nu beschikbaar in Polen. Dataline benoemt Integart als nieuwe Channel Partner in het land.

Remadays (Warschau, 12 - 14 februari) is de eerste publieke demonstratie van MultiPress MIS/ERP software aan de Poolse grafische industrie.

Brugge (BE) 12 Februari, 2020 – Dataline, de Belgische producent en leverancier van ERP/MIS-oplossingen voor de grafische industrie, kondigt aan dat ze in Polen een nieuwe channel partner, Integart, hebben aangesteld.

Integart is één van de toonaangevende leveranciers in de grafische industrie en bekend als distributeur voor o.a. HP, Zund, 3M en veel meer producten. Hun expertise, hun innovatiedrang en grote klantenbestand maken hen de perfecte partner voor Dataline.

Tomasz Melzacki, Sales Director Integart: 'We zagen een sterke behoefte aan robuuste MIS/ERP-software, met name bij onze grootformaatprinters. Met Dataline hebben we een ijzersterke partner gevonden die - met het vlaggenschip MultiPress - zich reeds bij enkele honderden installaties in Europa heeft bewezen.’

Dirk Deroo, CEO Dataline: 'In de lijn van onze strategie zet Dataline haar expansie in Europa voort, met Polen als volgende halte. We zijn er trots op dat we daarbij worden ondersteund door een van de meest prominente leveranciers van de grafische industrie in Polen.’

Geïnteresseerd? Ontmoet ons tijdens Remadays op de stand van channel partner Integart in Hal F, stand N15, waar we MultiPress MIS/ERP voor grafische productiebedrijven zullen introduceren.

Foto (van links naar rechts):
Het Dataline team (links) met Dirk Deroo, CEO, Serge Clauss, International Business Development Manager Large Format and Matthieu Delessard, International Business Development Large Format.
Het Integart team met Tomasz Melzacki, Sales Director Integart en Remigiusz Pokuciński, Product Manager.

Over Dataline en MultiPress
Dataline Solutions ontwikkelt ERP business software voor dynamische offset, print, afwerking, sign, large format & textiel printbedrijven (MultiPress), en voor reclame & communicatiebureaus (QuoJob).

MultiPress is een MIS/ERP-softwareoplossing ontwikkeld vanuit de wensen van de grafische industrie die alle administratieve, commerciële, financiële en logistieke processen binnen het grafische bedrijf koppelt. Het omvat een CRM-functie, offertes, order management, logistiek & expeditiebeheer, planning en facturatie. MultiPress integreert de productiesoftware van het bedrijf en garandeert  een automatische uitwisseling van informatie. MultiPress vormt zo een volledig geïntegreerd systeem door de koppeling tussen de administratie, de verkoop en productie. Het zorgt voor een versnelling van processen, verhoging van efficiëntie, eliminatie van fouten, en transparantie van alle kosten. Met meer dan 10.000 gebruikers, is MultiPress dé standaard MIS/ERP software in België en Nederland. MultiPress groeit ondertussen in heel Europa: de software wordt gebruikt in 19 landen en is 11 taalversies beschikbaar. Voor meer informatie: raadpleeg www.dataline.eu.